From:
Date:
Sun, 9 Jan 2005 10:01:39 +0100
2005-01-08 kl. 19.57 skrev jasef harb:

> Si, de facto in le principio il esseva a causa de
> isto que io decideva a apprender le Esperanto, sed non
> pro isto io scribe a vos hodie.
>
> Ecce duo listas super le cocer international.
>
> cocinainternational: Members: 4 Created: Mar 21, 2003
> Kuirklubo : Members: 51 Created: Sep 24, 2004
>
> Con 51 membros, on pote haber conversationes
> interessante super le cocer. Con 4 membros (e solmente
> un de illos scribente) on non pote, e le bon labor
> de Paul LeCorde es pro nihil.

Naturalmente illes qui es interessate in viagiar e suppone que le
pasporta servo es un auxilio pote apprender esperanto. Isto es in un
senso le mesme argumentation como si ego dice que felicemente ego ha
apprendite le anglese, nam ille lingua me lo rende possibile viagiar in
multissime paises.

Si on connsidera numeros ni esperanto ni interlingua ma anglese es le
lingua a apprender.

Pro mi proprie parte interlingua servi melior mi besonio de un
platteforma alternative al anglese. Il ha dominios in le quales
interlingua forsan me servi melio que le anglese.

Ma pro mi parte le numero de esperantistas o interlinguanos non es
interessante, non del toto.

Ma isto es pro me. Pro illes qui es plus interessate in numeros, il
naturalmente ha esperanto!

O in un altere senso: Esperanto e interlingua e anglese es linguas. On
proba apprender le lingua que adjuta a uno in un o altere modo.

Kjell R