From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 17 Nov 1997 22:00:15 -0500
Chris Burd wrote:

> [...]
> anglese *in Canada*. Assi, si vos veni de Anglaterra, vostre infantes va in
> le sistema francese. Il me pare que le nationalistas quebechese (non
> solmente le "pur e dur" separatistas, anque le moderates) reguarde iste
> politica como importantissime pro le conservation de francese in Quebec.
> Proque, quando illes habeva le option (usque le medie del annos septanta),
> le grande parte del "allofonos" (immigrates a Quebec qui parla ni francese
> ni anglese) ha se assimilate al communitate anglese. Ma certo, celle
> politica es un restriction de derectos vermente infelice.

Nunc, tote le infantes del alofones debe ir al schola francofone. Ma le
infantes aprende le anglese etiam, e sovente le imigrantes trova plus
facilemente labor con le comunitate anglese.

> Anne, certo tu sape plus de iste tema que io. (Parenteticamente, io
> cognosce Sherbrooke un poco. In le annos octanta un ex-amica mie ha facite
> su MA e PhD a vostre universitate in le departimento (o programma?) de
> literatura canadian comparative. Su nomine es Joanne e illa ha se marite
> con un francese de France, un medico. Tu non sape illa, nonne?)

Infelicemente, io non cognosce illa. Le departimento de literatura
canadian comparative es separate del departimento de Litera francese. Io
ha habite alicun cursos de literatura quebecese, ma le professores parla
nunquam del altere autores canadian !

Durante le referendum passate, le atmosfera esseva multo agressive. Illo
esseva un tempore dificile pro me, como imigrante, e como studente
estraniere in le departimento de linguistica.

Nunc nos ha retrovate un poco de pace... ma  usque quando ?

Io sonia de retornar in Suissa...

Amicalmente,
Anne

--
Anne Bürgi - 640, McGregor, App. 406, Sherbrooke, QC, Canada. J1L 1V7
tel.: -- 1 819 573 0068