From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 12 Feb 2008 18:22:33 +0100
Io te comprende, Giovanni.

Io anque me nota que il nunquam es Stan qui comencia tal discussiones hic.
Lars
-- Mi blog in interlingua: http://falcatorrosa2.blogspot.com > Date: Tue, 12 Feb 2008 11:18:53 +0100> From: [log in to unmask]> Subject: Re: [INTERLNG] Super alcun remarcas de Allan Kiviaho> To: [log in to unmask]> > Car totes,> > Io del toto non comprende le fanatismo contra bon exemplos de> correctiones: in mi opinion le supporto a iste modificationes> (que, dicite inter nos, son vermente infrequente e minoritari) da al> exterior un apparentia de competentia major que non le censura> e de activismo linguistic e accademic.> > Tunc io non pote e NON VOLE acceptar que interlingua sia hostage de> un micrissime minoritate: interlingua es le hereditage de un> cultura democratic e nobilissime millenari.> > Si uno crea su proprie sito e pete que nos IN SU SITO debe> usar un certe lexico de interlingua io non me ha oppone, proque> ille me lo habeva dicite antea e io pote decider liberemente si> subscriber me o non a su sito e sequer su dispositiones.> > Mais INTERLNG es un altere cosa, e necuno ha le derecto censurar> alcuno, specialmente personas influente como Stan.> > In conclusion mi position es: si in INTERLNG e altere locos public in> le senso plus alte del termino (=que appertine a totes) on habera> ancora censura, io los abandonara.> > Isto es toto.> > Amicalmente> Giovanni> > --> Archivos e disabonar: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html>
Nyt - Send Fun Cards i Messenger
http://www.messengerplayground.dk/aktivitet