Date:
Fri, 19 Jun 1998 13:40:59 -0400
Car Mario e Car Ensjo...
Al leger vostre excambio ultime io
de necessitate personal ha le
sentimento de mentionar que
io non gusta de vider differentias
que pote crear divisiones... Ma...

Le differentias alsi pote esser un
nove fortia pro le avantiamento del
lingua belle e international. Nos
necessita le differentias. Nos
necessita le differente opiniones.
Il non es un occasion como haber
duo capitanos al mesme barco :-)
Hic cata uno debe esser capitano
del sue proprie effortio. Adjutate,
conseliate, e incoragiate pro le
bon e amical sentimentos del alteres.
Nonne?

Ensjo, il me pare que tu offereva
tu consilio con senso amical...

E Mario, io comprende tu necessitate
pro expander e promulgar le publicitate
pro le belle lingua international, nostre
amate Interlingua. Nonne?

Cata uno de nos ha differente formas
de expressar nos. Cata uno de nos ha
differente formas de facer cosas. Lo
importante es poter avantiar le causa
de Interlingua.

Io debe admitter que io ha inviate
messages a varie listas alcun de
plus de mille personas pro informar
los del belle lingua... ma io lo faceva
como un demanda de adjuta pro
recercas... non publicitate.  E io
recipeva multe responsas negative
ma multe alsi affirmative. Ma de
vice a vice on pote trovar alcun
persona que vole continuar con
le interlingua e facer se membro
del INTERLNG.

Io alsi debe admitter que il es
bon cosa irritar un esperantista
de vice a vice. :-) Si, como al
famose Rik Dalton, ma in un
spirito amical e non bellicose.
De vice a vice io invia un message
a Rik pro saper como va su
salute e como seque su vita.
Ille nunquam essera un interlinguista
ma poter differer e poter conviver
es bonissime cosa.

Memora tu Edmundo in Grande
Britannia, Ensjo? Alcun esperantistas
nunquam essera aperte a discussiones
le qual mentiona le nomine de nostre
belle lingua international. Que penna
pro illes.

Mario si tu vole considerar le consilio
de Ensjo como amical adjuta il esserea
bon, proque Ensjo ha multo annos de
devotion a nostre Interlingua! E tu alsi
tu demonstra multe fervor pro le belle
lingua, nonne ver? Claro que si.

Le lista in le Projecto Auxilingua include
multe personas. Alcunos non ha interesse
in Interlingua, o mesmo in Esperanto... e
illos se interessa in linguas artistic, o
alcun altere linguas constructe. Multe de
illos se interessa in su proprie projectos
o in alteres como Glosa, Lojban etc.

Si le D.H. era vermente Don Harlow...
Ille es ben consciente de Interlingua.
Io ha excambiate un multitude de
messages con ille. Ille comprende
mi messages in Interlingua ben io
crede. E io alsi le inviava notas in
Esperanto pro continuar un excambio
de punctos de vista. O pro clarificar
alcun puncto de grammatica del
Esperanto, le qual non es tanto
facile pro apprender como nostre
belle lingua.

Supertoto io crede que il es bon
inviar messages a qualqunque
poterea esser remotemente interessate.
Si, il es plus que importante, il es
un necessitate! Lo importante es
poner le lingua belle in le vista del
personas. Illes formara qual opinion
illes vole. Action es sempre melior
que non-action. Ma como theorisava
le vetule scientificos... Il es pro le
motion de corpores que chocca un
con le alteres que pote occurrer
cosas interessantes. Il es pro medio
de intercambios que se comprende
le gente. Il es importante continuar
a demandar attention, (a irritar si illo
es necessari), a fomentar interesse
quandoqunque illo es possibile.
Ma sempre in un spirito amical...

in le qual io scribe iste message.