From:
Date:
Sat, 20 Jan 2001 21:26:00 +0100
Mario Malaguti wrote:

> In mi Castellina io ha poner se pro tramontare e poner del sol pro tramonto.
> Al matino le sol se leva.
> Tu usa bassar del sol.
> Ecce le ration perque illo se pone plus rapidemente e tarda a levar se!
> Que es pro te levante e ponente?
> Si tu scribera poner del sol, illo sera plus disponibile.
>
> Bassar? Del sol? Ille lo provoca!

Ego non scribeva que le sol se _basia_! Un pensata. Proque on non parla del
_ascention_ del sol e le _descention_ del sol. Quando on ascende on va in alto
e quando on descende on va in basso. Le sol descende. Ma ego debe conceder
ration a Mario. Le veritate es que le sol se leva e se pone. Levar e poner del
sol.

Cellus