From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 Aug 2011 15:11:19 -0400
Car lectores, car ascoltatores!

Le emission de Radio Interlingua pro maio 2011 es preste e publicate!

Nos continua le interessante interview registrate in 2008, in Linköping, Svedia, in le incontro nordic organisate ibi con Thomas Breinstrup, activista danese de interlingua.

In iste parte io le demandava super su rolo como moderator de incontros, conferentias de interlingua; super su activitate in colliger documentos del historia de interlingua (publicate in http://www.interlingua.com/historia/); e como a plure mi interviewatos de alora, io poneva le question tamben a ille: que ille pensa super le possibile causas de lo que interlingua es plus popular in le paises scandinave, que alterubi in le mundo.

Anque iste vice mi co-citatano urban e co-musico Csaba Kocsis provide su breve musica original al fin del emission.

Le redactor, Péter Kovács spera, que iste emission se provara tamben un bon passatempore pro vos.

Le ligamine directe pro ascoltar o discargar le file es: http://www.interlingua.com/node/808 .

Tote le altere emissiones (includite lo pro julio 2011, per Thomas Breinstrup) pote esser ascoltate e discargate del adresse URL http://www.interlingua.com/radio .

Péter Kovács