From:
Date:
Tue, 20 Jul 1999 07:35:30 +0200
Francesco Felici wrote:

> Car Kjell e Jay, amicos e amicas.
>
> Kjell, esque tu saperea indicarme un libreria in le rete, ubi on pote
> commandar e acquirer libros svedese e pagar per carta de credito? Il serea
> un belle cosa pro me comenciar a leger alique in svedese. Esque tu ha
> consilios pro me? Forsan, como inseniante de svedese, tu sape qual son le
> libros svedese plus "pro estranieros", le libros, que non son troppo
> difficile a leger. Io ama, per exemplo, le romances policiari e de
> spionage. Gratias.
>
> Jay! Nunc io rememora, que nos nos jam cognosceva circa un anno retro.
> [...]

Salute Francesco e omne alteres!

Quanto a libros in svedese. Nos recommendava in le Universitate popular
(Folkuniversitetet) le libros de Sjövall-Wahlöö ma io vole ante toto proponer
alcun libro de Jan Guillou illo es libros de spionage e criminalitate.

Quanto a un libreria svedese tu pote cercar in Svedia. Io honestemente non
sape. Ma quando io ha information io te dicera. Proba con Svenska Lycos pro
exemplo e cerca per _böcker_ e isto debe dar alcun inspiration. Forsan Janne o
alcun altere svedese ha optime ideas.

In un bibliotheca universitari tu pote eventualmente trovar le libro Kallokain
de Carin Boye. Illo es un libro del quarantas, ma le lingua es - secundo mi
memoria - satis facile. Isto es un del pauc romances de scientifiction (o como
lo appellar, le russos e poloneses dice a vices _fantastica_) originalmente in
svedese, e illo es sufficientemente litterari pro esser acceptabile in
circulos academic.

Sperante que isto es sufficiente pro le momento.