From:
Date:
Sat, 3 Feb 2001 20:25:39 +0100
Luca Ghitti wrote:

>     Si tu vole leger un interessante scriptor italian de hodie, io va
> consiliar te le nomine de Andrea Camilleri. Ille scribe con un italiano plen
> de parolas sicilian. Le personage principal de su libros es le functionario
> de policia Montalbano. Il ha essite un importante caso litterari in iste
> ultime annos! Io sape que illos ha essite traducite in francese, ma io non
> sape si etiam in anglese.

Hmm, si ego me non equivoca il ha un scriptor de criminales catalan qui se
appella Montalban? Le hasardo sembla esser un pensata que que Camilleri ha
seligite justo le nomine Montalban pro su heroe principal!

On ha traducite alcun del libros de Montalban a svedese, secundo lo que ego
sape.

Multe vices il vale le pena leger un libro in le original, proque il pote esser
un massa de cosas que un traduction non pote mediar. In altere situationes et
le traduction et le original pote esser necesse, illos pote completar un le
altere.

Cellus