From:
Daniel Hollande <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 27 Aug 2010 06:38:41 -0700

>Isto non es troppo seriose.  Multo plus mal es un caso que io ha vidite
>a un listserv professional.  Un abonante ha listate su numero
>de carta de credito, pensante que ille faceva un ordine de
>un programma de un membro del lista, e illo esseva inviate a 1500
>individuos in le lista in tote partes del mundo.

>In tal casos immediatemente notifica le banca que ha date le
>carta a te e cambia le numero de tu carta e cancella le
>vetere numero. Le banca va inviar te un nove numero e un nove
>carta in circa un  septimana.

Fortunatemente, io non ha habite iste problemas bancari usque ora in le tempos
ultime. Totevia, un vece, plure annos retro, io pensa circa 2000/1, io tentava
comprar le software pro mi computator de un sito in-linea - illo era mi prime
computator con connexion al rete. Ingenuemente, io entrava mi numero de carta de
credito al sito con le producto que io voleva, e era costate pro illo. Mais, io
trovate tosto que io recipeva nulle software e pagava un stipendio variabile de
£10-20GBP per septimana a in un conto incognite. Al fin, io era obligate
cancellar mi carta e cambiar le numero del carta de credito. Sequente isto, io
initiava un disputa de visa. Un grande irritation! Mais, con le persistentia, io
era reimbursate £100GBP - un relevamento in mi dies como un studente povre.

>Il require plus que tu adresse e tu numero de telephono pro
>fraudar con su identitate. Io es listate (infortunatemente) a
>centos de organizationes de caritates, e cata die io recipe
>circa 10 litteras in le posta con requestas pro moneta pro lor
>causa. Quando io ha date un contribution de caritate a un de
>illos, illo ha date mi nomine e adresse a similar organizationes.
>Ora tote de illos invia  me cata mense un requesta pro moneta.
>Io jecta los in le corbe de papiro.  Assi, necuno face
>le fraudation con me, mais illes face le ennoio pro me.

Ben, tu probabilemente ha ration. Mais, ancora, il ha personas que sempre clama
mi telephone mobile anonymemente o sin detalios de contacto. Plure septimanas
retro, io recipava un appello/clamata de alcuno qui diceva  que ille era de un
compania del pensiones. Ille demandava mi matre - un poco estranie ma non
inusual proque mi matre, al veces, da mi numero per un manco del confidentia in
usar su proprie telephono mobile. Assi, - de nove un poco naive - io le da su
numero residential (un numero non-listate). Ora, ella recipa un clamata
frequentemente de iste personas e alteres. Illes ha nulle numero de contacto e
illes sempre da un nomine false del compania. Mi pensamentos son que illes solo
tenta ganiar plus informationes super mi matre pro exploitar ella
finantialmente. Quanto a mi telephono mobile, - le numero le qual io ha habite
multe annos - io ha solo date mi numero a amicos, collegas e in iste foros.
Ancora, io suppone il existe multe manieras de ganiar le numero de alcuno, mais
io spera per eliminar le majoritate mi detalios in-linea io reducera le riscos
del abuso potential.

Al veces, iste mundo connectate pote causar multe  enoio...

Salutationes cordial
Daniel

> [...]

Io jecta los in le corbe de papiro.  Assi, necuno face
le fraudation con me, mais illes face le ennoio pro me.

Stan Mulaik