From:
Date:
Thu, 19 Aug 1999 11:49:25 +0000
Car Amicas e Amicos,

Io lege cata die le pagina http://www.interlingua.com pro mi documentation,
e non sol le prime pagina.
Ora on ha le ligamine al "Burlas e contos humoristic in Interlingua" que
pare un ligamine candide, ma que porta al listas de mi amico Paolo
Castellina. Se inrabiara mi amico pro iste thema?
Le pagina interlingua.com remane un pagina de Paolo e isto, forsan, non es
un precio, pro un sito que deberea esser del Union Mundial pro Interlingua.
Isto es mi opinion, obviemente: Paolo, e su organisation suisse, es troppo
"presente" in iste sito e isto se face vider.

In le prime photos del Conferentia io cercava le sala, un imagine del
auditorio, e io non lo ha trovate. Forsan io ha essite poc attente.
O le auditorio a Focsani era illo de un placente promenada in le campania,
o al mercato del quartiero.

Si on habeva elegite presidente e vice-secretario per posta, esque on
debeva vader a Focsani pro leger le resultatos, si illes non habeva le
reservationes al hotel pro un numero bastante del membro del consilio
general qui ibi, in consilio, debeva votar per scripto?

Isto es un altere mi opinion de insatisfaction pro como on pote interpretar
un statuto, que non trovara jammais un responsa.

Es io in le UMI? No! E alora, perque tracta io iste themas?
Perque quando un lingua ha un organisation que vole appellar se union, e
mundial, e pro iste lingua, io ha le opinion que iste organisation, si non
cambia nomine, deberea esser un imagine que, a tote le mundo, face intender
illo que es le "concepto" de iste lingua auxiliar international.
Alteremente iste union, que se appella mundial e pro interlingua, non face
le interesse del lingua interlingua; sempre in mi opinion.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682