From:
Date:
Tue, 22 Dec 1998 22:00:38 +0100
>Kjell scribeva:

Ensjo scribeva:
> [...]
>(bello, bella --> belle; russo, russa --> russe) o si illos era invariabile
>(grande, grande --> grande; arabe, arabe --> arabe).
>
>A partir del momento que on habe solmente le adjectivos in "-e" e que il ha
>un patrono multo frequente de "-e" (adj.) --> "-o/-a" (subst.),
>specialmente in le parolas de nationalitate, on pote supponer le
>application de iste regula erroneemente.

>In portugese, on tamben expectarea "detetivo", mais le parola es
>"detetive", con "-e". Le explication pro le "-e", io suppone sin haber mi
>dictionario con etymologias ora, es que isto es un presto del anglese.

Io habeva un problema con le parola _deficit_ in interlingua que io credeva
debe esser _deficito_, ma al minus mi dictionarios espaniol e italian ha
_deficit_.

Pro me era etiam complicate le parola _democrate_ que io expectava esser
_democrata_ in analogia con _communista_, _mazdaista_ etc. Le motivation
sembla esser multo estranie, evidente le italiano e francese. Ecce un
bonissime exemplo de _fundamentalismo etymologic_, ma io ha conformate! :-)

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA
Svedia - Sweden