From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 30 May 2013 09:41:08 +0200
Car Paul!

Quando io legeva tu lettera io me demandava como tu ha apprendite
interlingua. Ha tu participate in un curso o ha tu studiate ipse? Il esserea
interessante saper isto. Si tu ha apprendite interlingua tanto ben sin
adjuta isto es ancora un exemplo del perfection de interlingua. Le facto es
que tu scribe sin errores.
Io ipse apprendeva interlingua ante plure annos per participar in un curso e
postea io ha participate in plure conferentias international e incontros
nordic. Toto comenciava quando io discoperiva un pagina in internet  e con
stupefaction poteva constatar que io comprendeva quasi toto. In le schola
gymnasial io legeva anglese, germano e francese ma nulle altere linguas.
Durante plure viages, specialmente al paises mediterranee, io ha usate
interlingua e nunquam io habeva problemas facer me comprensibile. Un altere
cosa es que io sovente habeva problemas comprender lo que le altere persona
diceva sin explicationes ulterior o nove demandas e isto sovente resultava
in conversationes interessante.
Secundo mi experientias interlingua es un lingua perfecte pro touristas e
deberea esser plus usate in summarios de articulos e libros. Isto certo
allargava le numero de personas qui discoperirea le lingua international
perfecte, interlingua.
Un altere experientia es que io nunc melio comprende "parolas difficile" in
mi proprie lingua maternal, svedese. Tal parolas sovente ha su origine in
latino. Dunque interlingua meliora le saper general.

Erik Enfors
Vallkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia