From:
Date:
Sun, 4 Feb 2001 16:58:08 +0100
Tu sape que io non ama traducer! Ma, pro iste vice. . .

>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Notas de viage (tertie parte)
>Date: Sun, 4 Feb 2001 08:44:13 +0100

>arrisbigliarsi
>
>Le quales significa?

Le autor describe un particular momento del natura ... un sol folio non se
moveva, le vento de sirocco retardava a eveliar se de su somno profunde e
(in iste silentio) jam on fatigava a excambiar parolas . . .

>tutto
>aperti
>dovuto
>
>inserrati sembla significar _incluse_, _claudite_, _minchiate_ mixte?
>_doppo_
>duple? depost?

Le personage ha un repulsa a eveliar se:
Al contrario ille continuava con obstination e tener su oculos claudite,
ille sapeva que tote le mal humor que ille macerava (to macerate) in se
mesme haberea explodite si ille aperiva le oculos, e in iste caso ille
poteva facer o dicer stultitias del qual postea ille haberea debite repentir
se.