From:
Date:
Thu, 8 Feb 2001 06:30:34 +0100
Horacio Martinez wrote:

> Il pote esser. Le pelle de vulpe argentee es multo belle e ille de animales in cautiverio se exporta. Al feminas ric, pare que le gusta usar pelle de creaturas morte. Hodie que nos ha pelles sintetic, multo minus costose e de qualitate controlate isto es un massacro inutil...

Ci in Svedia on ferma vulpes blau (ego es sempre tentate scriber _blue_ ego non comprend pro que ;-) ma isto es un cosa riscose viste que il ha autodesignate activistas de derectos animal qui sabota le fermas, volente liberar le animales de lor captivitate.

Botecas de pelles etiam non pote esser in pace. Un interprenditor a Umeå debeva cluder su interprisa post repetite attentatos alcun annos retro.

Il sembla esser un proprietate del humano de sempre importar su proprie stilo de viver a alteres per medios, hmmm - un poco violente.

Cellus