From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Jan 2001 01:29:48 -0500
Bellemente dicite, Mario,
Io apprecia tu punco de vista plus de que io lo face
sapite hic al lista.

Il es mi opinion que con plus comprension de altere
culturas hic in le Statos, le necessitate pro un
fundation interlinguistic crescera. Anglese es
nunc de facto le fundation le plus estabile del
expressiones e vocabulos commun a le varie
linguas del Occidente. Pro medio de anglese
on conduce negotios e se fomenta le focos pro
le recercas scientific.

Forsan nostre amate Interlingua devenira plus
hispanic/Iberic e minus latinic, e minus franchista,
si le population de hereditage hispanic se senti
plus forte in le lingua del Statos Unite. Alcunos
jam hic in le Statos time le influentia del lingua
espaniol. E in alcun Statos il ha nunc nove leges
que dice que omne materiales e textos preparate
per le functionamento del governo debe esser
publicate in anglese... e in alcun casos solo in
anglese e non un varietate de linguas estranier.
Isto es regrettabile, claro. Le senso xenophobic
forsan crescera in le futuro.

Ma un del rationes pro abonar me a iste lista
es apprender in re le punctos de vista de
alteres. E si io con le expresion de mi proprie
puncto de vista enoia alcunos, io peti mil
excusas pro que io vole insultar a necuno
con mi preferentias linguistic o alia.

E assi como sempre in un spirito amical,

Con salutes,
Jay B.