From:
Date:
Thu, 17 Feb 2000 19:01:54 +0100
STAN MULAIK wrote:

(...)

> Tote de nos es multo felice del novitiatos juvene aqui. E que illes es
> feminas es mesmo plus significante pro le futuro de interlingua. Il ha
> feminas in europa qui scribe e parla le interlingua, mais illas non ha
> essite multo active in le interrete o a interlng. Potesser le ration es
> que in europa non multe feminas sape como a usar un machina a scriber.
> Mais in le Statos Unite ambe feminas e homines reguarda le uso de un
> machina a scriber como un utilo basic de communication, e illos apprende
> a usar lo professionalmente.  Isto se generaliza possibilemente al uso de
> [...]
Mi filia major sojornava a un highschool in Minesota ante multe annos nunc, e
illa me narrava que on habeva _keyboarding_. Isto non esseva normal in le
scholas svedese, ma con plus usatores de computatores le usar de un claviatura
ha essite sempre plus cognoscite.

Antea plus de feminas quam viros faceva le cursos de scriber a machina (usante
tote le dece digites). Le viros qui lo sapeva habeva generalmente apprendite
lo individualmente. Personalmente ego cognosce duo personas qui scribe per un
computator usante in principio solmente un digito, e isto con un tremende
rapiditate e totalmente correctemente!