From:
Date:
Thu, 6 Nov 1997 01:46:03 -0500
Salute!
Mi vicino habeva procurate le programma MS Word 7 e scribeva gaudiemente un
documento in illo e me narrava con stupefaction ecclatante que un cognoscite
non poteva leger lo per su programma MS Word 6 !

Io le diceva que ille debe salvar le documentos in un version previe pro
esser secur que omne possessores del programma pote lo leger.

Ego ha attribuite le facto del frequente relanceas al desiro del
programmatores non perder su occupation. Forsan isto es mi trejudicio del
systema american, sed io me imagina que si le programmator dice. Nunc io ha
facite mi labor, su patron (= su donalabor) le dicerea: "Bon, fratre! Tunc tu
pote ir e facer un altere cosa. Nos nos gaudi multissimo de homines con
initiativa como tu". Sed le programmator qui non ha un altere labor dice: "Io
ha un idea de meliorationes del programma." Le patron es interessate e le P.
ancora ha su labor.

Al pensamento plus profunde io debe conceder que lo mesmo occurre in altere
pais, etiam in mi Patria. O que es altero omne ille nove modellos del Saabes
e del Volvos e Luxores (le ultime possedite de interesses finlandese pro le
momento).

Forsan le tese non es correcte..... :-(

Amicalmente

Kjell