From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 1 Jul 2004 23:33:53 +0200

On pote presentar le disveloppamento de Interlingua assi:

1.IALA:

- fundamento lexical - 27000 entratas in le IED

- fundamento grammatic

2. Piet Cleij

- fundamento lexical PLUS, i.e. 23000 neologismos e quasi-neologismos post
1951

- fundamento de usage, i.e. innumerabile exemplos de parolas componite,
terminos, expressiones etc., registrate in Dictionario
Interlingua-Nederlandese

Pro me le secunde parte del labor de Piet Cleij es crucial pro le facto que
le usage de parolas in le linguas de controlo varia e on debe haber un
modello commun. In mi opinion DI-N es le plus importante fonte non solo pro
tote interlingua-istas ma anque pro romanophonos qui sovente imita lor
linguas materne.

Pawel