From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Jun 1999 21:37:42 -0400

E io crede que tu es un phariseo e un jesuita,
 ma de que valor son nostre proprie opiniones,
nonne? Ha tu le corage pro appellar me "ignorante"?
E "infantesc"? Tu? Phariseo! Jesuita!

Le ver disgratia es leger que tu face tal false
expressiones, proque io sape lo que tu dice
pro poner fango al nomine de Interlingua e
de A. Gode. Tu que non sape nulle cosa in
re le veritate o que no vole saper lo. Proque
tu es un falso e un mal excusa de coidealista.
Vade retro, e lassa me in pace!

>Benvenite a Interlng, Bob! Ci il ha tanto altere
>cosas del quales
>tu pote leger, como del ponte inter Danmark e
>Svedia, le morte de
>Hafes al Assad et su implicationes. Le pedes del
>gekko et le significantia pro le scientia.
>
>Simplemente: Bon lectura!
>
>Amicalmente

Non, io non accepta un "benvenite" al
persona que solmente vole dicer falsitates
in re le Interlingua! Vade foras! E prende
tu falsitates con te! Basio de Judas! Que
volere tu con tu falsitates in iste lista.
Salva los pro le Auxlang e le Aulipro
listas de email. Vade e apprende tu
Occi. melior! Tu diceva previemente
que tu non legeva iste lista, tu e tu falsitates!
Que vole tu con Interlingua? Phariseo!
Jesuita! Inquisitor e Censor! Tu que expulsa
a personas de tu listas proque face questiones!
Tu que claude le listas de Occidental proque
non vole responder al questiones de interessatos
que vide tu falsitate! Tu que cerca pro lucro
personal in le effortios de altere individuos!
Tu que dice falsitates del pioneros de
Interlingua e publica rumores false como
Satanas semina le campo con mal herba!
Que vole tu con Interlingua? Phariseo!
Jesuita!

E per favor, Kjell, car Kjell, non incoragia
ille false propagandista continuar con su
falsitates in iste lista, INTERLNG, per favor.
Tu sape ben lo inimical que ille persona es
contra toto que nos accepta in nostre lingua
belle e international.

Qual disgratia!
Jay B.