From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 6 Jan 1997 09:59:52 -0800
Stan Mulaik wrote:

> Paolo,
>    Io es ora confundite.  Que es le adresse del pagina a casa
> de interlingua in le tela transterrestre?  A vices io obteni
> questiones ubi a obtenir informationes super interlingua in le
> rete.  Le cambios de iste servitor a un altere ha venite tanto
> rapidemente, que io non es secur hodie qual adresse a dar a
> iste applicantes.
>    Stan Mulaik

Car Stan,
car amicos,

io regretta que le cambio de providitor Internet te confundeva super ubi
le pagina de Interlingua (UIH) se trova. Nunc io pote assecurar (pro lo
que depende de me) que il non evenira plus cambios... Le adresse es:

http://www.naz.com/personal/interlng

Io tamen expecta con grande desiro que le Union Mundial pro Interlingua
va construer su proprie sito official. Le question sin dubita va esser
discutite in le Conferentia International de Interlingua in Strasbourg
(augusto 1997). Io pensa que il esserea multo importante que tote le
interessatos de interlingua que ama Internet se inscribe a iste
Conferentia.
Car salutes. Paolo.

--
Paolo Castellina, v.d.m.