From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Oct 2007 12:51:02 +0100

>             Io vos invio forsan mi ultimo message (credeo que post iste
> affronto esserai expulso ex vostro gremio affectuoso et amical), perque io
> novamente non scribo in Interlingua de IALA, una lingua auxiliar
> international que io amo, sed que non me offere toto lo que io desiro in
> terminos de possibilitates de expression.

Alco citations del blog de nostre amico Carlos:

- "Interlingua es supra toto un instrumento efficace pro facer amicos. Cata
nove practicante de iste belle e accessibile lingua auxiliar e neutre se
senti motivate a establir forte ligamines de amicitate ad altere parlatores
/ scriptores in tote le mundo."

- "In summa, Interlingua conquire le cordes de tute le personas qui ha le
privilegio cognoscer lo, inspirante in illes / illas le sentimentos le plus
elevate de compania e amicitate."

et nunc:

- "...sed que non me offere toto lo que io desiro in terminos de
possibilitates de expression. "

Que inconstante le corde human!