Date:
Wed, 7 Feb 2001 12:07:12 -0300
----- Mensaje original -----
De: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Para: <[log in to unmask]>
Enviado: Miércoles, 07 de Febrero de 2001 04:39 a.m.
Asunto: Re: Notas de Viage (quarte parte)

pro
On
estate
dar te

> Ego pensava in plus que il debe esser un differentia inter
le
> periodo durante le qual on vide le sol in le region
rioplatense
> e le region del Terra del Foco.

Io inviava altere message aclaratori super iste mal
comprension...

> Esque le scholas ha vacantias plus longe in le estate que
in le
> hiberno? Isto deberea in caso de "si" significar que
vostre
> vacantias le plus longe occurre in le menses decembre -
> februario.

Assi il es. Le vacantias scholar hic comencia a medietate de
decembre e fini a fin de februario. Le infantes ha anque in
julio, le vacantias de hiberno que illo dura duo septimanas.
Le travaliatores regretabilemente non ha tanto longe
periodos de descanso....

Horacio (insultante le systema #$*^!)