From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 15 Jun 2000 18:19:24 -0300
>Ensjo,  a me place multo tu traductiones de poemas e cantos
>e aphorismos. Fortia! A{+va}nte!

Gratias pro le incentivo, Edo! :^)

Io spera que altere personas lo trova equalmente interessante. In ultra,
le juxtaposition de textos in duo linguas es un bon instrumento didatic.
Forsan alcunos hic ha apprendite un poco de portugese, o italiano... :^)

>A proposito, que pensa tu de "Io face mal mesmo a un amico
>qui CATA vespere es hic" como rendition de "Faccio male
>anche a un amico  che OGNI sera è qui"? "tote vespere"
>suggere a me un vespere solo. "Omne vesperes" es un altere
>possibilitate, sed  minus agradabile nonne?

"Cata" o "omne" es alternativas possibile.

Quanto a "tote vespere":

Al minus in portugese, le usos es iste:

TODO DIA (tote die) = every day, each day
TODOS OS DIAS (tote le dies) = every day, all days
TODO O DIA (tote le die) = all the day, the whole day
O DIA TODO (le die tote) = the whole day, all the day

Io non es secur si istes es le usos general in francese, italiano e
espaniol.

>Tu ha un puncto de interrogation post "mi dici tu chi ti
>perdonerà di esserti dimenticata ieri    /    me dice tu,
>qui te pardonara de esser oblidate heri (?)"
>Forsan "...qui te pardonara de haber oblidate te heri"
>serea melior.

De facto io non ha comprendite totalmente le senso de iste phrase in
italiano: "Esser oblidate..." per qui? "Haber oblidate..." se mesme? Io
sperava que Mario poterea adjunger alcun explication, ma il me pare que
ille ha dicite que ille se occuparea del frescos durante iste dies... :^(

A revider,
Ensjo.