From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 7 Feb 2008 13:30:49 +1100
Interessante puncto de vista.

A proposito, "festa hedionde" = festa hedonista?

Hic a Sydney on ha quasi perdite le ligamine inter Martedi Grasse e
Quaresima (Lent). Le nomine del die ha passate al carneval ipse que se
passa non a martedi sed al sabato que seque Martedi Grasse (i.e le
prime sabato in Quaresima).  E omnes qui danca o marcha in le carneval
es gay. Naturalmente, non es assi pro omne spectatores. Le Gay Mardi
Gras es multo popular.

cordialmente
Edo