From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Oct 2005 01:00:36 -0500
On Wed, 12 Oct 2005 08:34:23 +0200, piet cleij <[log in to unmask]> wrote:

>Car Iran Alberto,
>
>Vos me ha scribite un littera in maio. Alora, le 19 de maio 2005, io vos ha
>scribite un littera e inviate le libretto "Interlingua a prime vista" e
>alcun exemplares de "Panorama" e "Voce de Interlingua".
>
>Post reception de vostre secunde littera in augusto io vos ha respondite
>immediatemente e vos ha inviate le curso de Stenstr�m plus le CD.
>
>Io non comprende proque vos non ha potite reager a mi litteras e a mi invios
>de libros.
>
>Salutationes de
>Piet Cleij

Car Piet Cleij!

Lo que Iran Alberto non se annuncia, pote ser non solmente le sue culpa.

In Cuba es communismo, illo es un dictatura e cata sorta del relationes del
gentes per estranieros es controlate, filtrate. Pote esser, que ille non
recipeva vostre pacchetto, pote esser, que non mesmo vostre e-mails, nam il
es cognoscite, que in Cuba le interrete es filtrate, controlate; e le
dictatura time specialmente de linguas, le quales servi le communication
_international_, i.e. le communication con _estranieros_. Compara le
situation con illo de Hungaria in le 50s, quando interlingua era publicate.
Illo alora non habeva un chance in Hungaria a ser divulgate, nam in Hungaria
era alora un dictatura stalinista. Ma anque in le decennios posterior on
multo difficilemente dava mesmo linea telephonic al gentes; il era
seriosemente filtrate, qui pote reciper telephono, e qui non. Io non sape le
criterios, ma certemente on dava linea de telephono primarimente a los que
era a confider pro le systema politic. Le duration de tempore inter le dato
del requesta a haber telephono e illo de reciper lo poteva esser mesmo
decennios e le situation era le mesme anque ancora in le 1980s. E il es
certe, que le lineas telephonic era ascoltate, spionate.

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG