From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 3 May 2000 11:45:36 +0200
Edo Neilson wrote:

> Le affixo que tu ha usate in 'telegator' es mal formate. Como Stan ha suggerite, 'tel-ig-ator' serea possibile si '-ig-' serea un affixo active, sed illo non es assi. E le parallelo inter 'telagator' e 'navigator' es obscur a causa de que le Tela non es le 'nave' sed plus tosto le 'mare' in iste metaphoro. On non duce le Tela, on duce le lector in le Tela.

Ego non pote comprender pro que on non pote parlar de un _lector del rete_ pro browser. In svedese nos pote parlar de un webbläsare (un *lege-tela, lege-rete) forsan isto es "verkonluetin" in finnese? Simile typos de parolas tu trova in le ied como _lustra-scarpas, rumpe-exopere et cetera. Certo on pote etiam tanto ben parlar de un _lege-tela_ o eventualmente
un lector del tela.

Ego ha parlate de isto antea, ma per un estranie hasardo isto non attinge al lista.

Amicalmente