From:
Date:
Sat, 20 Jan 2001 15:37:59 +0100
Nos dice le mesme cosas, io crede. Si nos vole tractar un thema in
particular, probabilemente isto non interessa a totos qui es in le lista.
Ben veni un nove lista, que non tractara solmente un thema, io spera,
alteremente il sera un lista de breve durata.
Un exeption poterea esser un debacto re ego; illo habera su recurrentia, ma
illo sera minus engaging del dimostrativos.
Perque uno debe sempre mitter le dito in le plaga?

In relation al turba que seque interlingua le dispersion es securmente un
aspecto positive, o negative, que sape io!
Io ha solmente un interesse, practicar interlingua pro examinar ubi io
continua a facer errores o ubi io pote meliorar su uso.
Le themas son anque un exercitio o un palestra pro tener in pression le
cerebro.
Ab isto io me propone un continuation, probabilemente un belle mixuta de
interlingua, italiano e anglese e possibilemnte con le uso de terminos
solmente multo similar, como un defia pro demonstrar que le diversitates es
solmente in nostre disattention quotitian.

Con iste projecto que me circula in le capite io trova que qualcunque
innovation al integritate originari de interlingua; que le poner interlingua
in campos ubi jam existe un sol termino pro tote le expertos; que le dedicar
se al recerca de iste solutiones, es vermente le materia de iste listas,
salvate sempre le exceptiones ubi nos pote leger bon solutiones.
Ma in general io, que sempre me inscribe a omne lista, postea io constata un
contenuto que non me satisface, non a nivello personal, ma in le interesse
de interlingua.
Il debe esser de belle effecto pro uno qui vole practicar interlingua
proponer se con un termino diverse de wap e dicer de practicar interlingua
como lingua auxiliar international.
Isto es le pugno in le oculo que io recipe ab omne proposition de iste
qualitate.

Mario