From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Aug 2007 03:23:39 -0400
On Tue, 28 Aug 2007 23:15:50 -0400, J. Bowks <[log in to unmask]> wrote:

>Ecce le file in formato wmv al adresse:
>
>http://bowks.net/worldlang/port/
>
>pro le canto "Fico assim sem voce" in animation.
>
>Con salutes amical,
>Jay B.

Oh, le americanos se activisa durante que io dormi... :-)

Gratias; io vide, que a tu spatio non solmente le wmv se trova, ma tamben le
file flv. Esque illo es le original, sin compression? Gratias, illo me
semblava esser sufficiente, proque io pensava, que io mesme pote
transcodificar le flv a avi e assi comenciar construer le subtitulos. Justo
ora io ha discargate le file flv e transcodificate lo a avi, ma le sono e le
film non me pare esser in synchronia e le grandor del file es le duple, que
illo del original. Pro isto io totevia debe elaborar le subtitulos secundo
tu file wmv. Gratias!

Péter