From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Oct 2007 13:44:58 +1000
Certo que le Australianos non meritava vincer in le quarte final de
sabbato. Anglaterra era le melior equipa, con un superioriate clar in
le "scrum" (mêlée).

E mi commiserationes a tu sposa. Io sape que le rugby es un quasi un
religion in le pais del longe nube blanc.

Nostre perdita era plus facile a glutir nam le rugby es solo le tertie
or quarte plus popular codice de football in Australia.

Re le arrogantia... ben, es un pauc subjective nonne? Le arrogante es
saepe le altere, secun alcun observatores. Io prefere parlar re le
habilitate de equipas.

Que dicer re le "volante Fidjianos" in lor match contra la
"springbokke"? Con le essayo ("goal") que produceva le egalitate de
punctos - 20 a 20, mi filio e io saltava de gaudio in nostre salon.
Brillante!

gaudente in avantia del semi-finales
Edo