From:
Ruud Harmsen <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 30 Aug 2022 20:55:46 +0200
>10:12 AM 8/23/2022, Peter Kovacs:

06:26 PM 8/26/2022, Ruud Harmsen:
>Non MI consenso!

Io ha analysate iste puncto, e mi conclusion es que solo
'littera' es valide, e 'lettera' pro 'epistola' non es correcte.
100% certo. Ingvar Stenström non comprendeva le methodo de
interlingua, o comprendeva lo, ma non voleva acceptar le
consquentias del methodo.
https://rudhar.com/lingtics/intrlnga/honymprb.htm

Io anque scribe illac super altere themas relatate. Un ultime
capitulo, super attaccar e attachar, es planate. Ex le recerca ja
facite, io expecta deber concluder que re isto, le IED es
correcte (attaccar in ambe sensos), e Piet Cleij attaccar e
attachar) non lo esseva.

Del mortos nil nisi bono ...