From:
Kjell Tore Nilssen <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 8 Nov 1997 17:43:00 +0100
Salute omnes.

Io crede que on pote acceptar tote que le membros scribe in le discussiones
si p.ex. discussiones re computatores es a vices multo "esoteric", ma iste
non es un problem. On non deve leger tote, specialmente si on lo non
comprende!

Io tamben crede que correctiones es bon, al minus pro me. Io trova que io
sempre pote  meliorar me in iste lingua, e si alicun vole corrigiar mi
lingua, illo es bon.

Como vive io..? Io non ha alicun proprietate, proque io es divorciate e io
deve pagar al mi "UXORS" de antaen, e al infantes - io ha quatro. In mi
vita lo que importe es personas, non casas. Io habite un appartamento non
tanto distante de mi lavore. Io canto in un gruppo que cantan cantiones del
barcos a velas del tempores ancian, "shanties", e io tamben es membre de un
grupo que ama "science-fiction".
Io ha visitate plure paises europeos pro cantar e ha recontrate multe
altere que ama cantar iste cantiones traditionales. Io ama Francia e le
franceses, me tamben Inglatrerra es un pais agradabile.

Io crede que le animales que on in Canada e SUA appella "moose" deve ser
apellate "alce" in interlingua. Iste parola es plus proxime al parola
latin, forsan le parola es latin..
Tamben hic in Norvegia le alces son numerose, menos antea al chassa que nos
ha cata anno in octobre. Post le chassa il ha sempre animales ferite proque
non tote chassatores son tanto habile...

Ma io vole parlar re mi contacto plus proxime del alces cuando io era
juvene. Como tote sape le alces son animales grandissime, ben que un grand
parte de illes es gambas. Iste que io deve contar ocurrava quando io habeva
dece-due o dece-tres annos. In iste tempore io particava multe in
evenementes sportivos ubi on curreva in le foreste con mapa e compass -
como nos dice. Ma un vice ubi io curreva sol in le pluvia e vento io
decideva de currer trans un collina in vices de currer circa lo. Quando io
ha transversiate le picco io curreva con grand haste a basso al collina,
tanto rapidemente que qaundo io notava due grande animales brun sub me in
le collina io non pote arrestar ma cadeva exactemente inter illes. Io era
tanto proxime a illes que io pote toccar lo, ma le alces era tanto timide
que illes saltava como fulmines sub le collina. Io ha nunquan essite tanto
proxime al alces plus tarde!

Sinceremente kjellt