From:
Date:
Fri, 25 Feb 2000 05:44:02 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> forsan Kjell Rehnström e io, nous e'tion en train de s'amuser.
> Mamma mie! Io ha scribite in francese. S'amuser? O nous amuser? O...
> amusons? Anxietate de uno qui, con le linguas, non ha jammais habite un
> felice relation. Quante ferrugine!
> (Obviemente le francese habeva le scopo de usar anque e ancora traino!)
Mais la prononciation, monsieur!
> Alora, in interlingua: forsan Kjell Rehnström e io, nos es preste a amusar
> nos, si (if) nos non disturba!
Vermente ego non sape, essente un manifeste dyslectico in francese...

> Io vos signala iste adresse:
> http://tin.excite.it/servizi/Coniugazioni
> ubi vos pote conjugar un verbo in italiano, anglese, german, francese,
> russo, espaniol, portugese, polac, catalan, hollandese, latino, grec
> antique e... esperanto!
>
> Interlingua non es presente perque le conjugation del verbos es multo simple!
>
> Scribe Kjell re linguastro: Debe esser IO!
> Tu lo ha dicite, Kjell!
> Pote io usar Kjell, o debe io usar Ego?
> Vole tu Super Ego?

Hahaha! Multo ben. Ego rideva un quarto de un hora pro isto. Multo bon!

Hmmm, es illo non memlior que tu scribe Mario, ego o mesmo _io_ proque in
altere cosas il pote esser un confusion de un grado que renderea mesmo le
turre de Babel esser un schola de dominica!

Essente le tolerante humano que io sempre ha essite, io pote ben supportar si
uno scribe e _ego_ _io_ o _yo_ (isto ultime naturalmente solo pro le metro in
poesia). Le plus ego pensa del cosa del plus ego es stupefacte que on es tanto
inconfortabile con mi uso de _ego_ que sta in le mesme [parentheses angular]
como [ma] del qual le Panoramas e altere documentos es pullula, durante que le
non [] paranthetisate angularmente _mais_ es solmente usate per Stan e alcun
alteres. Nota etiam bene que ego non ha proponite alque que _non_ existe in le
IED. E il es indisputabile que le latin _ego_ ha essite le signo del _ego_ in
omne le linguas.

> Al pagina que io ha signalate supra on trova anque un servicio de
> traduction plurilingue. Car Super Ego tu deberea scriber ego e obtener le
> traduction!
> (Le facto que un termino es in le vocabulario non resolve tu possibilitate
> de usar lo in modo correcte. Io non sape conjugar le verbo e tu non
> admittera jammais que ego es un pronomine personal sol in latino)

1. Ma naturalmente que siiiii! Io es ben consciente que le parola _ego_
solmente existe in le latino e greco ma mi puncto de vista es que iste ego es
ben cognoscite. Le parola _ego_ es usate proque on non voleva traducer le
Freudian _das Ich_ per _*il io_, _*el yo_, _*le je_, *le moi o _the I_. At
least as far as the I can see.

*Le stellettas marca un construction non-correcte.

> Hodie le sol se presentava rarmente. Ora, al 18:05 illo se pone
> definitivemente. Nos attende le pluvia. Un pluvetta legier per al minus pro
> duo o tres dies. Postea le perfumo del primavera que es jam in le aere, se
> revelara in tote su fragrantia.
> A mediedie le temperatura era solmente de +10 grados centigrade.

Mario, isto non es solmente, isto es primavera. Quasi estate. Mmmmm! Justo
quando ego scribe iste lineas il ha minus 3 grados e nive que cade
incessariemente! Le temperatura va ir in alto dice le prognosticos e toto va
esser aqua, panta rei, nos potera dicer con le philosophos!

Amical- ma non troppo egoisticamente