From:
Date:
Wed, 3 Jan 2001 06:08:04 +0100
Nos pote facer un proba practic con le italiano.
Alexander E. Kirpichev ha scribite:
>Car interlinguistas!
>In le anno nove io gratia vos, que vos sempre ha respondeva a mi questiones!
>Multe gratias!
>Io desira a vos anno bon e interesse!
>E anque io ha un question nove: io multo vole saper vostre opiniones re
>usation de Interlingua pro le comprension e le apprender de linguas
>Europee-occidental!
>

>Con estimation grandissime,
>vostre
>Alexander Kirpichev

-----
Noi possiamo fare una prova pratica con l'italiano.
Alexander E. Kirpichev ha scritto:
Cari interlinguisti!
Nel nuovo anno io vi ringrazio, che voi sempre avete risposto alle mie
questioni!
Molte grazie!
Io desidero (augurare) a voi anno buono e interessante!
E anche io ho una questione nuova: io voglio sapere molto le vostre opinioni
riguardo l'uso di interlingua per la comprensione e l'apprendimento delle
lingue europeo-occidentali!
Con stima grandissima,
vostro
Alexander Kirpichev
-----

A iste puncto tu ha legite un texto in lingua italian como tu supra
scribeva un
texto in interlingua.
Oh! Il es ver, io ha sacrificate un poco le italiano pro mantener le major
similiantia possibile.
Ma isto non es un ver problema.
Tu apprende ben SOLMENTE interlingua e tu potera constatar que tu comprendera
sempre plus le italiano sin studiar lo.

E quando tu vole, scribe a italianos messages in interlingua e pone in
evidentia tu nationalitate. Tu habera successo!

E nos sera insimul in le Union Europee intra le anno 2010!

Ciao e Bon 2001!