From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 Feb 2002 11:36:51 +0100
Kjell
non scribe nos duo le mesme conclusion? Vide subtus, per favor. Totevia
perque tu scribe reguardo al construction passive que:

>Al sta pro - a le. Si on debe evitar constructiones passive in Interlingua
>il es in iste caso preferibile que on scribe Le Schola Regal Superior
>Technic a Stockholm (in Sthlm si vos vole) confereva le titulo de Doctor
>Honoris Causa a Bill Gates.
>
>Ma in principio le schola non conferiva ma un commission que lo faceva. Pro
>isto le passivo es tanto usabile. Que il pote esser pesante in linguas
>romance me non interessara si longe que le texto es ben comprensibile.
>
>Cellus

Como tu ha ruinate interlingua in iste tu ultime periodo! Nos pote anque
communicar a gestos. Il se tractarea comocunque de un modo de communicar!
Io ha le impression que tu cerca justificationes e que le passivo sia un
pretexto.
Practica interlingua e lassa perder omne sorta de classificationes
grammatical. Al fin interlingua debe conduce te al parlar gentil (alias al
lingua italian!). Cognosce tu le significato de LOL?

>(Kungliga Tekniska Högskolan) confer_i=>e_va le titulo e dignitate de
>doctor honoris causa in (un doctorato) a Bill Gates, le fundator e gerente
>del famose Microsoft.

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.