From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 May 1998 21:58:02 -0400
Hodie esseva un die feriate, le Die Memorial, quando nos commemora le
mortes occidite in le guerras.  Io usava le die pro laborar super un
problema in que le aqua submina mi via de beton a in le garage.  Al
margines del via le aqua escappa in le terra.  Presso le via es un
descento de circa 2.5 metros e un muro de blocos pro retener le terra.
Le aqua ha un loco a mover rapidemente via del via de beton.  Io ha
un dreno pro capturar le aqua del via de beton.  Mais le aqua ha
un certe tendentia a lassar le via de beton pro le autos a su
margines ante arrivar al dreno. Assi io ha installate un bordo de
blocos decorative, e hodie io calfatava le juncto inter le via de
beton e le blocos decorative al margine con le pasta de silicone.
Alora io usava mi machina a sufflar a suffla le juncto inter le
via de beton al garage e le pavimento del garage, que esseva circa
2 cm in largessa e circa 9 cm de profunditate.  Io alora usava le
spuma sigillante de urethane pro plenar le juncto.  Le resultato non
pare nette mais illo es effective in sigillar le juncto contra le
passage del aqua.

Stan Mulaik