From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Dec 2004 12:28:23 +1100
Ferdinand Cesarano ha scribite:

>Il me placerea scribir multo hic, ma (a
>proposito: la usage de "sed" in mi message previe
>era un Esperantismo, non vermente un latinismo),
>ecce le problema: io lege MULTE da listas, e da
>gruppos-de-novas, e da altere foros -- super
>multe da themas.  Et il non ha tempo bastante pro
>contribuir a omne da iste foros in le mesura que
>io desirarea.

"sed" va ben in Interlingua. Vero que illo non es international (non ha
cognatos in tres linguas de fonte), sed Gode lo usava sovente (si non
sempre) e il appare sin parentheses in le IED.

"da" al altere latere, ya es un esperantismo. "omne iste foros" e "nulle
formas" sin preposition (o articulo partitive) es le formas recommendate
in Grammatica de Gode e Blair.

cordialmente
Edo