From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 13 Jan 1999 14:19:57 -0500
Kjell,
   Il me pare que si vos ha apprendite le anglese secundo un accento de
Oxford, que le parlantia quotidien de gentes in London esserea multo
estranie.  Mesmo io ha difficultate in comprender le accento cockney
de London, e mi lingua materne es anglese american.  Le drama per
George Bernard Shaw Pygmalion dramatiza como un professor del linguistica
que esseva un studente de accentos, inseniava un juvene femina cockney
del stratos de London a parlar como un femina raffinate e educate del
classe superior del societate anglese.  Claro un de su objectivos in
iste drama esseva a monstrar como differentias in classe social es
solmente superficial.  Mais le accentos de London es multo distincte.

Stan