From:
Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 30 Jun 2005 20:45:48 +0200
Kara geidisti,

Mea mesajo esas scribata en Ido ed Interlingua (me anke skribas
in Ulango) - forsan li, de amba lingui,  tralektos ol.
Kad ulu savas metodo par-lernar parolar Ido ed Interlingua sen
havar personala kontakto kun altra personi.
Me, quankam lojas en cefurbo di Polonia, ne havas okazon parlar
la lingui (la partopreno en renkontri internationala ne esas
solvo - me esas povra pensiulo). Men interesa omna metodo por
parl. Me ne deziras esar Idisto e Interlinguisto pasive. Me
expectars vua  sugesti e bonkonsili.
Skribez al: Jerzy Gralak <[log in to unmask]>.
Kun saluti Jerzy

Car Interlinguistas e Idistas,

Mi message es scribite in Interlingua e Ido (io anke scibe in le
Ulango) - forsan le homines de amba linguas lo par-legera
Esque ulle methoda apprender parlara le linguas sin contactos
personal con altere personas?
Io vive in le capital urbe de Polonia e non pote trovara personas
con qui io poterea conversar (le suggestion a prender parte in le
incontro internationak  es no bon solution - io es povre
pensionario).Io non desira esser eternal Interlinguista passive.
Io expecta suggestiones e bon consilios. Mi adresse Jerzy Gralak
<[log in to unmask]>. Con salutos Jerzy

Ładna, cicha, skromna... jednak jest coś, czego o niej nie
wiesz... sekret mroczniejszy niż Twoje najskrytsze fantazje.
"Gra wstępna" w kinach od 1 lipca.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D25164&sid=422

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/