From:
Date:
Mon, 2 Sep 2002 04:52:06 +0200
Uno debe preparar se, si le vita le concede le tempore necessari.
Mi vetule computer con su 200 MHz me avisa omne die e sempre plus
frequentemente que illo senti su etate e le nove generationes de programmas
que lo face sempre minus veloce e sempre plus cargate.
Pro mi programmas del proxime futuro io non pensa a un su substitution.
On debera antea substituer iste Mario.
Un quasi substitution, in mi caso, o alteremente un sorta de restablimento
al origine. Quando? Proximemente e sin longe advertimento.
Toto initiara con un nove anesthesia total e io sape que isto comportara, in
le melior del hypotheses, al minus duo menses sin haber le capacitate de
utilisar le computer e, supertoto, su monitor.
Pro isto, o in preparation a isto, io abandona le adresse de iste message,
le MSN Explorer, mIRC32, e altere programmas que es troppo avantiate pro mi
vetule computer.
Io sequera le listas per lor archivos e quando io potera.
In le attender io illudera tempore e pavor (non dicer isto a Mario Malaguti
qui ha pavor a vender!) a actualisar mi vetule paginas web.
Un die io me facera vive de novo e isto sera un bel die.
Hic subtus io signala mi adresses principal e intertanto io vos invia mi
plus cordial ciao!

Mario Malaguti

Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
tel. +39 0422 411 073
http://www.mariomalaguti.it
mailto:[log in to unmask]
mailto:[log in to unmask]

MSN Foto č il sistema pių facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it