From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Jan 2005 04:46:40 -0500
On Tue, 18 Jan 2005 19:37:53 -0500, Inter Lingua <[log in to unmask]>
wrote:

>Salute Kjell,
>
>Tu ancora usa le programma beta pro le iMac,
>nonne? Esque le connexion es stabile? Io ha
>habite un conversation con un persona ab
>Danemark qui habeva seligite Interlingua como
>lingua de contacto, le conexion esseva multo
>bon, ma regrettabilemente ille non sapeva
>Interlingua, io le informava que la sur Skype
>ille seligeva iste lingua e que ille poterea
>trovar plus information re illo al sito de UMI.
>Ille me comprendeva quando io parlava con
>ille in Interlingua, io non comprendeva necun
>cosa in danese, ma le senior anque parlava
> [...]

Nos tres - Thomas Breinstrup, Erik Enfors e io - habeva un multe bon
experientia per Skype recentemente; io es fascinate. Post quando Erik ha
refrescate su version, nos poteva conversar tres, in un si
appellate "conferentia". Tres personas insimul al mesme tempore in
interlingua! Isto es bonissime, nonne? Regretabilemente Kjell non poterea
participar in un tal cosa, proque ille usa Mac e pro isto sta solmente un
Skype-version beta a disposition, que isto non supporta. Ma si vos, car
Jay e Jan, o quicunque alteres, qui ha Skype haberea le placer participar
in un conversation multipersonal ("conferentia"), nos poterea poner nos de
accordo super un data adequate pro omnes. Il vale, crede; isto es un multo
bon experientia!

Usque a illo a re-scriber in le camera de chat #interlingua hodie (vide le
detalios in mi ultime littera)!

Pe'ter Kova'cs