From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 27 Jul 1999 23:40:31 +0200
Paolo Castellina wrote:

> Car amicos,
> nunc nos del conferentia de Focsani es reunite in un belle
> sala con aere conditionate, pertinente al communitate
> politic de Focsani. ...
> Toma Macovei, benque in vetule etate, esseva enthusiastic de
> nostre presentia in Romania, e lo considerava como le
> coronamento del effortios de su vita. Ille facera nos un
> discurso super su labores in re un dictionario encyclopedic
> In Interlingua. ...

> Paolo & le alteres

d[990727] x[Allan Kiviaho] KivA-97R
s[Radio Interlingua]

Sia salutate, le Interlinguanistas in Focsani!

Io ha justo nunc audite le hymno national de Romania
in http://www.interlingua.com.

Illo es un del plus belle hymnos national del mundo.

Io ha audite lo etiam anteriormente. Durante le lucta
de Romania pro su libertate ante quasi 10 annos io
audiva per dies e noctes le Radio Iassi. Le hymno de
Romania era sonate e cantate plure vices como etiam
marchas e cantos folklore. Ante ca. 5 annos io
lassava mi travalio ca. in 2-3 horas in le nocte.
Quando io aperiva le radio de mi auto le hymno
national de Romania comenciava sonar multissimo
majestaticamente. Le impacto emotional a me era
fracassante.

-----------------
Radio Interlingua
-----------------

Quando le juvene pioneros romanian startava le Radio
Interlingua ante duo annos io nunquam succedeva in
audir lo. Semper quando io cliccava le programma
massive era discargate ex le rete a mi ordinator sed
io non poteva trovar le Radio Interlingua ipse. Sed
un vice io - incredibilemente - trovava Radio Craiova,
Romania!!

Toma Macovei - le giganto del interlingua

Le fama del Toma Macovei ha attingite etiam al
Finlandia septentrional. Con su Encyclopedia in
interlingua ille entra al parve gruppo del grande
autores de interlingua. Io ha comprate le tote
collection de Ric Berger e nunc expecta con
impatientia le Encyclopedia romanian.

Ave, Maestro!

Hasta le victoria de interlingua sempre!

Allan Kiviaho
Finlandia