From:
Date:
Thu, 8 Feb 2001 06:08:38 +0100
Horacio Martinez wrote:

> Il es ver. Argentina mesmo commercia con Cuba. Desde le puncto de vista real, le embargo statounitense afecta a Cuba multissime minus que lo que Castro dice. Le ver problema de Cuba es le systema perimite. Ma naturalmente le "salvage embargo del imperialismo yankee" es un extraordinari argumento propagandistic.

Il es interessante como on pote acceptar un cosa differentemente in varie ambientes. Un excellente exemplo es le film "Requerdos de Subdesarrollo" (orth) Illo se age in Cuba. Le prime vice que ego videva le film era in Svedia e ego e le resto del publica lo acceptava con grande interesse, quasi incantate. Alcun
anno plus tarde ego videva le mesme film in Polonia (in le comenciamento del 70's) e alora le reaction del publico/audientia era un totalmente altere! Le scepticismo quasi _stava_ in le aere. E le publico rideva a certe artificios propagandista!

Le publico svedese lo reguardava como un film de science fiction durante le publico in Polonia videva le relationes al realitate. In facto un multo interessante experientia.

Cellus