From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Aug 1999 09:41:16 -0400
Frm: Paolo Castellina <[log in to unmask]>
>Estranie alliatos
>Nostre amico J. Bowks ha un vicio

Le inviciato es tu Paolo, tu attacco fanatic contra le
Testes de Jehovah es un insulto al ver Deo e non
remanera sin su attention, disgratiato.

>multo typic del Testes de
>Jehova:

Sape tu ancora le significato del parolas que tu parla?
Si tu sape le hebreo... lege e comprende.

>essayar habilemente de infamar in omne possibile
>maniera le ecclesias christian e lor credentias.

Le conflagration de christianos per personas que dice representar
a Christo... isso si que es un ver infamia. E tu como calvinista
debe cognoscer lo que illo significa. In tu continuar con le ideas
false del Grande Babylonian Calvino e su turba demonic.

>Illes lo pote facer apertemente o celatemente, non importa como. In
>isto ille es bon amico del anticlericalistas e del
>atheistas aggressive,

Io es bon amico de ulle persona que non insiste pro inseniar
mendacios al gente. Le judicamento remane super tu capite.
E non le mie.

>que in le pressa cape omne occasion
>pro ridiculisar e attaccar le ecclesias traditional.

Le traditiones que insiste in haber fratres christian
ancora del mesme denomination disparar un al alteres
in le guerras de iste immunde systema sub Satan.
Ille son le traditiones que tu mentiona, Paolo?
Como pote tu parlar de tradition quando le inquisitiones
conflagrava tante personas alsi christian ma de differente
opinion inspirate pro lo que illes apprendeva del Biblia?
Como pote tu insister in tradition quando illo es responsabile
pro le morte de tante personas fidel al parola de Deo?
Su sanguine es in vostre manos, le manos de clericos
interessate plus in poter politic e pro le occassion de
dar grande discursos pro su grandisamento social.
Ubi es le humilitate del Christo?

>Durante que le pressa in general supporta ideas humanistic
>rationalista anti-religiose e favorisa
>credentias "alternative",

Que parla tu? Tu es del que crede in le conflagration de
personas que vos credeva hereticos, non es ver? Que
facerea Calvino con le personas gay? Que facerea su
horda con le personas que interpretava le Biblia in su
proprie forma e secun su conscientia?

>le Testes de Jehova, naturalmente, lo face pro attraher
>a illes le sympathia del gente.

Le Testes son personas que da de su tempore pro adjutar
a altere personas pro apprender lo que dice le Biblia. Illes
studia con personas interessate e demonstra le fide in un
Regno proxime, si, le Regno del qual nos preca quando nos
dice "Patre nostre, sanctificate sia tu nomine, veni a nos
tu Regno..." e qual es le nomine del Patre? Jehovah, le
mesme nomine que clericos como tu Paolo ha extirpate
como si le nomine de Deo esseva cosa non digne de
respecto... que horror. E tu parla de infamia! Qual infamia
remane super tu capite e le capites del clericos phariseic!

>Fatiga inutile, le gente non ha ulle intention (si
>illo es consciente de isto) de cader in le retes del
>societate american

Lo que tu demonstra es un pavor contra le cosas American.
Accepta que le influentia American es global nunc.

>del Turre de Guarda. Il es plus facile
>que illes cade in le retes del religiones New Age que

Hic tu demonstra como il es tu que attacca le religiones
que son differente del tue. Que faceva le Testes contra
te? E pro isso que faceva le gente del Nove Age contra
te? Il es clericos como tu que continua a inventar formas
de confunder al populo con discursos semi-biblic e multo
injectate de philosophias demonic.

>, per exemplo, ha multe bon joco in exploitar le phenomenos
>natural de sol e stellas pro facer passar lor ideas.

Le Sol e le stellas son creation de Deo, ille que vole cognoscer
a Deo melior solmente necessita comprender su magnitude
e vider que le ordine e le gigantic scala es un testimonio al
poter del Creator.

>Selige ergo le retes in le quales vos vole cader!
>Nos, tamen, non essera assi stupide.

Le Biblia parla de un rete... le rete qual Jesus nunc es al puncto
de traher extra le mar del humanitate. Le pisces bon ille salva le
mal pisces ille jectara via!

>Le sito de Pro Biblia publicara alsi documentos critic
>super le Turre de Guarda.

Si, proque non, e attacca alsi le veritate que pote guidar al
personas al vita eterne. Tunc esserea melio que un petra de
molino sia ligate a tu collo e inviate a visitar le altere clericos
hypocritic del seculos passate.

>Si illo se senti libere de attaccar le ecclesias christian,

Io con mi fide in le Deo del Biblia e considerante a su
Filio como mi salvator me considera christian. Deo es plus
grande de como tu lo representa. Ille vide e ille vive e su
parola mesme es vivente. Ma le parola del clericos como
tu que insenia falsitates como le Trinitate, e le foco del
Inferno, le tormento del animas pro eternitate, il es plen de
nulle ma morete e putrefication.

>da nos le mesme privilegio de facer lo con illes,
>ma con accurate documentation!

Si tu necessita documentar, documenta con le Biblia...
con le parola de Deo. Assi mesmo le diabolo lo faceva
quando tentava a Jesus in le montania. Ma le fin de ille
es multo proxime, quando le Archangelo Michael, Jesus
in su gloria celestial,  veni pro vindicar le nomine de su
Patre

>Paolo Castellina

Sincermente,
Jay B.