From:
Date:
Fri, 16 Apr 1999 18:07:13 GMT
Car Amicas e Amicos,

desde lunedi io ha dedicate al pueros de tote le mundo un pusille curso de
interlingua ubi io face/facera le rolo de Oncle Ab, un senior for de scena.
Un minime vocabulario, ma de interlingua e pro totos, pro facer prender parte
pueros e parentes.
Nos jocara con interlingua.
Nos termina le septimana con le creation de un lista dedicate al pueros e in
sol interlingua. Oncle Ab controlara le textos, illos sera destinate al
pueros.

Esque io habera initiate un nove strata pro interlingua?
Omne pagina del sito sera subjecto de melioramento e io tenta un forma
facile e
intuitive e le uso de sol interlingua.
Vide al ligamines del nostre sito, illo del UMI obviemente, o directemente al
http://www.i-gi.com e clicca pullettos.
Lupettos sera le sito dedicate al pueros jam plus experte.
Omne consilio sera benvenite.

Ciao pullettos,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com

http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682
http://members.xoom.com/Oncle_Mario

Le texto es publicate in le lista de Roma:
http://www.agora.it/M.Malaguti
Invia tu messages al lista de Roma:
mailto:[log in to unmask]