From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 11 Sep 1998 10:12:33 -0400
Kjell,
   Il me pare que aqueste lege svedese super le interdiction de revelar le
datos private de individuos in le interrete, interdicerea le mention del
etate, o le adresse, o le stato marital, o le occupation, o qualcunque de un
altere persona in le interrete.  Es aquesto realmente le contento del lege?
Es aquesto realmente le intention del UE?  De novo, il me pare que si vos
ha ration in aquesto, le lege monstra que le processo de formular leges in
le Union Europee non se basa super un plen deliberation e analyse de tote
partitas e personas habente interesse in tal leges.  Io de novo pote
intender le signos de crescente opposition al Union Europee que io ha legite
in le pressa del Union Europee. A me aquesto es un cosa triste, proque, in
general io favora le establimento del Union Europee.  Mais le processo de
aqueste establimento ha procedite possibilemente sin le constatation de
proceduras plenmente democratic in tote respectos.

Stan Mulaik
>PUL menacia le derecto de
>parola in le RETE
>
>In octobre de 1998 Svedia recipera  un nove Lege de datos personal - in
>svedese nominate Personuppg>i>ftlagen (PUL).

Le nove lege interdice que nomine e altere datos personal >es publicate in
le Internet, si non le caso es que le persona que il conc>erne ha date su
consen>s>o "inequivoc".

Isto significa que syndicatos in su sitos e paginas de deb>atto non habera
le derecto  criticar personas mentionate per nomine in su> sitos del tela
(websites) e pagi>n>as de debatto.

Le pena: Maximalmente imprisionamento de duo annos. Al co>ntrario on face
exceptiones pro datos de nomines que "exclusivemente" e>s publicate pro
scopos (fines, objectivos) litterari, artistic e> "jornalistic".
Differentemente del cive ordinari jornalistas, scriptores e >artistas non es
in periculo de pena. Un simile typo de leges essera introdu>cite in omne le
paises del Union Europee e es fundate in le directivas de >datos del> >Union
Europee.

Iste sito analysa le consequentias del effectos del n>ove lege pro le
derecto del parola in le rete particularmente pro  sy>ndicatos (trade
unions, uniones professional) e altere organisationes>. Illo etiam da
exemplos del effectos del presente lege al communas, le> administration
local, prendente le communa de Gdllivare como exempl>o. Iste communa
publicava protocollos  in le interrete, lo que resultava> in illo que le
accusator in Lulee* comenciava un investigation pre>paratori contra
responsabile politic>os communal.

Mi apologias pro le mislocate ">" supra. Mi parve programma pro aquesto es
mal.