From:
Francisco Loaiza <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 Feb 1997 19:37:01 -0500
On Feb 27,  4:42pm, Stan Mulaik wrote:

> Subject: Re: Esque nos pote esser vermente immortale?

> Francisco, explica a mi amicos hic in interlng como vos apprendeva
> interlingua tanto rapidemente.

On Fri, 28 Feb 1997 07:48:35 jjbowks wrote:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
from the desktop of:  Jay Bowks
http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
VINIMUS VIDIMUS DOLAVIMUS
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

>Per favor, como Stan diceva, dice nos como poteva tu apprender a scriber
>Interlingua tanto rapidemente.

Stan e Jay,

Hic es le responsa a vostre questiones. Excusa me que io no ha respondite vos
plus tosto mais le travalio in le bureau esseva hodie multo pesante.

Iste es le maniera como io ha solvite le "problema" del Interlingua.  Io ha
simplemente prendite le curso postal in octo lectiones qui on pote trovar in le
URL <http://www.gate.net/~ffff/interlingua/> e io ha rigorosemente analysate
cata parola e su uso.  Si tosto que io ha comprendite un del structuras io ha
create nove phrases con los elementos iam date.  Postea io comenciava a leger
los textos in Interlingua qui se trova in le Internet e de nove io analysava los
nove parolas e los nove structuras secundo le methodo qui io jam previemente ha
dicite. Con un pauc de memoria e un pauc de imagination on pote comenciar a
dicer un bon numero de cosas in Interlingua. :-)

A revider!

Francisco