From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 26 Feb 2008 11:46:51 +0100
Car amicos,

Ecce vos pote vider le 17512 parolas usate per le Boccaccio in le Decameron:

http://interlingua.wikia.com/wiki/Italiano/Lexico_del_Decameron

Hic:

http://interlingua.wikia.com/wiki/Conjugation_italiana

io va presentar le conjugation complete in lor tempores simple de 138 verbos
italian.

Ecce tal verbos in Presente de Indicativo:

http://interlingua.wikia.com/wiki/Conjugation_italiana/Presente

Le vocal tonic va marcate con un sublineetta como de solito in nostre
travalios.

E alicuno de vos forsan me dicera:

Isto habe alicun relation con le Lingua International?

Si, un multo grande relation.

In prime loco io va travaliar con le italiano + Romanica, a fin de attinger
le materiales necessari pro un traductor automatic Italiano > Romanica que
alicun die videra le luce gratias al muschetteros del Navarra Sin
Frontieras. Illo sera applicate principalmente al textos in prosa.

Io non va dar ulle explication sur illo que io facera in wikIA a
interlinguistas pseudotraditionalista qui sembla comprender assatis mal le
cosas. Interlingua es le version simplificate de Romanica, les place o non
les place, e alora un vice create le materiales Italiano+Romanica, le
traductor automatic, etc. va esser editate multissime obras litterari que va
lassar con le bucca apeirte a multe personas cuje unic mission in le vita es
mitter obstaculos al avantiamento del Lingua International (Interlingua &
Romanica).

Sin dubita iste obras sera corrigite manualmente per personas intelligentes
(e in Interlingua e in Romanica).

Quando isto sia un realitate, et illo lo sera, le amantes del copyright
potera comenciar a plorar. Illes potera mitter lor obras sub copyright ibi
ubi totes vos ha pensate.

Como io ha dicite sovente LE PORTAS DE WIKIA ES APERITE SEMPRE e pro entrar
e pro exir!

Imbracios amical

Josu Lavin D'Artagnan

Academia pro Lingua International