From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 8 Mar 2003 16:34:37 -0500
From: "Harleigh Kyson Jr." <[log in to unmask]>
> Con todo respecto, le Biblia es solmente un obra
> litterari, como altere obras simile.  Multes ex su
> historias es contos litterari como contos ex le
> mythologia grec, pro exemplo.

Pro te Harleigh, isto forsan es le
veritate, pro me le Biblia es le
Parola inspirate per Deo. Illo
ha fortia in mi vita e io senti le
guida que illo face in mi comportamento
e le cambios que illo me incoragia facer
pro esser un melior persona con plus
amor a mi vicinos e plus tolerantia
al pensattas de altere personas.

Io poneva un articulo al web:
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/rq/lec1.htm

E in parte illo dice...

"Le Biblia es un dono preciose que veni de Deo.
Illo es como un littera de un bon patre a su infantes.
Illo insenia nos le veritate super Deo, qui es Ille,
e como Ille vide le cosas. Illo explica nos como
trovar un solution a nostre problemas e como ser
vermente felice. Solmente le Biblia dice nos lo
que nos debe facer pro placer a Deo."
- Psalmo 1:1-3; Isaia 48:17, 18

Que tu non crede in le poter del Biblia
es un affaire tue. Que altere personas ha
fide in illo es anque un veritate indisputabile.

Sincermente,
Jay B.