From:
Grzegorz Kondrak <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 16 Feb 1997 20:57:07 -0500
Durante le previe septimana, io visitava le "chat" de Ensjo qualque
vices. Isto era un multo divertente e jocose experientia. Pro le prime
vice io habeva le occasion usar Interlingua interactivemente.
Obviemente, io faceva multe errores e mesmo usava vocabulos que on non
pote trovar in ulle dictionario de Interlingua, ma isto non importava
proque le communication non suffreva e tote tracias del conversationes
dispareva post qualque minutas. Io etiam incontrava le altere usatores
del chat, Brazilianos, e tentava communicar con los, frequentemente con
resultatos hilare (le problema era que illes me comprendeva, ma non
vice versa).

Io incoragia vos omne qui ha tal possibilitate a visitar le chat de
Ensjo. Il non es difficile: si on pote leger un webpage - on pote
anque participar in un chat. In iste modo nos pote facer multe
personas cognoscer Interlingua.

Grzegorz

P.S. E visita anque le webapge de Ensjo!