From:
Date:
Tue, 22 Jun 1999 10:26:28 +0000
Car Stan Mulaik, Amicas e Amicos,

forsan nostre Secretario General del UMI es ancora preste a demandar se
cosa face nos al AIPI, le Association Italia pro Interlingua e hesita a
admitter me como membro del Consilio General del UMI; forsan perque io es
"le opposition", o forsan perque ille ha serie rationes pro facer lo, o
solmente pro retardar.
Qui sape?

Alora tu Stan retorna con le vocabulario espaniol-interlingua e il me
sembla que iste vice tu ha qui te seque.
Habera nos le prime collaboration international inter nos?
Io te scribeva tempore retro que io non cognosce le espaniol e que mi
problema es cello de combinar (to combine, abbinare) le vocabulos inter le
linguas. Nos debe examinar le resultatos de un elaboration automatic.
Io vos scribeva del Calepino, le vocabulario plurilingue de origine
italian. Nos pote combinar toto e laborar insimul pro interlingua.
Etiam le opposition es pro interlingua, io me oppone sol al facto que nos
dormi.
Le AIPI, io e Roberto, illes qui travalia, vos junge in sex messages le
littera "a"  (1131 vocabulos) de un vocabulario espaniol que iste matino
nos ha combinate per le medio del Eigloss del generose Jay Bowks con le
anglese e interlingua.
Nostre italiano ha essite negligite, ma nos ha jam 18828 vocabulos ben
classificate electronicamente (in un total de 37501 italiano-interlingua
per Paolo Castellina).
Le sex messages que seque es a vostre disposition, como etiam le software
pro le correctiones e, si vos vole, etiam le litteras b-z del espaniol jam
combinate con anglese e interlingua.

Ma facera nos un gruppo international de labor - in le AIPI section del UMI
- pro le diffusion gratis de vocabularios linguas-interlingua?

Italia e io vos saluta con amicitate e un cordial ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]

Secretario del AIPI - Association Italia Pro Interlingua
Adresse postal:
AIPI - Association Italia Pro Interlingua
c/o Mario Malaguti
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 303661 - fax (+39) 0422 420789
mailto:[log in to unmask]
mailto:[log in to unmask]
http://www.interlingua-aipi.com
http://www.telegrupigi.com/interlingua/aipi
gruppos de discussion:
lista de Roma - mailto:[log in to unmask]